VIII FIRA OCCITANO-CÀTAR A LA VALL DE LORD

jul 12, 2018  |  Post by: jaume

Us adjuntem el programa de la VIII Fira Occitano-Càtar a la Vall de Lord, que tindrà lloc els dies 14 i 15 de juliol, del que destaquem les visites guiades efectuades per la nostra associació (totes gratuïtes):

- Visita guiada teatralitzada: “La industria artesanal de teixits de llana a la Vall de Lord: el drap piteu” (dissabte 14, a les 12:00 h.)

- Visita guiada: “Una mostra d’arquitectura romànica: el monestir de Sant Llorenç de Morunys” (dissabte 14, a les 18:00 h.)

- Visita teatralitzada: “La història de Sant Llorenç de Morunys del segle XV al XIX” (diumenge 15, a les 11:30 h.)

PROGRAMA 2018