FIRA DEL DRAP PITEU A LA VALL DE LORD

jul 25, 2019  |  Post by: jaume

Us adjuntem el programa de la Fira del Drap Piteu de la Vall de Lord, continuadora de la fira Occitano-Càtar, que tindrà lloc els dies 27 i 28 de juliol, amb múltiples activitats que giren al voltant de la nostra associació i del museu, de les que destaquem:

- Visita a les Ermites de La Pedra i Sant Martí de Guixers (dissabte 27, a les 9:00 h.)

- Visita guiada: “Els retaules de l’esglèsia i el drap piteu” i “La incidència del drap piteu a la història de la Vila” (dissabte 27, a les 11:30 h.)

- Visita guiada històrica pels carrers de Sant Llorenç amb la lectura de fragments del llibre “El primer Piteu” (dissabte 27, a les 19:30 h.).

- Visita guiada teatralitzada: “La industria artesanal de teixits de llana a la Vall de Lord: el drap piteu” (diumenge 28, a les 10:30 h.).