El nou museu – centre d’interpretació de la Vall de Lord, un projecte en marxa.

L’Associació Cultural Vall de Lord ha estat impusant la salvaguarda i conservació d’una col·lecció museística que és testimoni de la història de la Vall. Actualment hi ha en marxa un projecte de rehabilitació arquitectònica dels espais que seran ocupats per les noves sales del Museu de la Vall de Lord al monestir de Sant Llorenç de Morunys. El museu ocupa actualment, de forma provisional, un espai d’exposicions i organitza tot tipus d’activitats culturals. La visita a l’església i al claustre té un complement magnífic amb l’espai expositiu que és al vostre abast.

L’agost de 2013 s’ha remodelat el museu de la Vall de Lord avançant cap la configuració contemplada en el projecte del museu definitiu que es basa en quatre eixos explicatius: la pedra, la fusta, el guix i la llana, quatre elements tradicionals i representatius del paisatge, el patrimoni i la història de la Vall de Lord.

Accés al museu: Pel claustre de l’església de Sant Llorenç de Morunys.
Veure localitzció al mapa
Museu Vall de Lord

Horari d’accés al museu:

Dissabte: Matí de 11 a 13:30 h i tarda de 17:30 a 20h

Diumenges i festius: Matí de 11 a 13:30h

Visita guiada gratuïta: Dissabtes i diumenges a les 11:30h

Per a visites concertades contacteu amb l’Associació Cultural Vall de Lord. info@associacioculturalvalldelord.com