L’Associació Cultural Vall de Lord vetlla pel manteniment i ampliació d’una col·lecció de filmacions i fotografies antigues de la Vall de Lord, des del convenciment de la importància que aquest arxiu té com a font històrica explicativa de la evolució del territori i la seva gent. Basada en aquesta col·lecció, cada any s’organitza amb molt d’èxit, una exposició de fotografies antigues. Agrairem la vostra col·laboració en fer-nos arribar qualsevol fotografia antiga que disposeu, relacionada amb la Vall de Lord.

Galeria de fotos antigues