ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIS

setembre 14, 2017  |  Post by: jaume  |  Associació Cultural Vall de Lord

L’Associació Cultural Vall de Lord celebrarà l’Assemblea General de Socis, al Museu Vell – Casa de la Mare de Déu (Carrer Estret, 1) a les 17:30 h. en primera convocatòria i a les 18:00 h. en segona convocatòria. Esperem la vostra assistència.

Lloc: Museu Vell – Casa de la Mare de Déu (Carrer Estret, 1)

Data i hora: Dissabte 23 de setembre a les 17:30 h.

Adjuntem tot seguit l’ordre del dia de l’Assemblea.

PROPERES ACTIVITATS DEL MUSEU-CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE LA VALL DE LORD

juliol 24, 2017  |  Post by: jaume  |  Activitats, Exposicions, Publicacions

Us avancem les properes activitats de l’Associació d’Amics del Museu, per aquest estiu:

- Dia 30 de juliol, a les 17h. al Museu de la Vall de Lord: INAGURACIÓ DE L’ESPAI DEDICAT A LA MONTSERRAT UBACH I A L’AVENC DEL QUE ELLA EN VA DIRIGIR L’EXPLORACIÓ EL 1963.

- Dia 8 d’agost, a les 19h, als claustres: INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ FOTOS ANTIGUES I PRESENTACIÓ DE LES NOVETATS DEL MUSEU 2017. PISCOLABIS.

- Dia 12 d’agost,  a les 19h, als claustres: PRESENTACIÓ DE LA NOVEL·LA  “ELS ESTRANYS” SITUADA A LA SOLSONA CARLINA DE 1837. Comptarem amb la presència de l’autor, en Raül Garrigasait, recentment premiat amb el premi “Llibreter”. PISCOLABIS.

- Dia 14 agost, a les 19,30h, a l’Ajuntament de La Coma: CONFERÈNCIA A CÀRREC D’EN FRANCESC REGÀS SOBRE LA TORRE MEDIEVAL DE LA VILA.

SETMANA SANTA:ACTIVITATS DEL MUSEU-CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE LA VALL DE LORD

abril 07, 2017  |  Post by: jaume  |  Activitats, Associació Cultural Vall de Lord, Passejades

COL·LABORACIÓ DE RAMON SEGRET I SALA

gener 23, 2017  |  Post by: jaume  |  Associació Cultural Vall de Lord, Novetats, Publicacions

NOVETAT: A l’apartat de col·laboracions trobareu un nou treball.

Es tracta d’un article inèdit d’en Ramon Segret i Sala sobre el Qüestionari de Francisco de Zamora corresponent a la Baronia d’Encies (Canalda) de 1790

TRASPÀS D’EN JOSEP CANAL I ROCA

gener 12, 2017  |  Post by: jaume  |  Associació Cultural Vall de Lord

L’Associació Cultural Vall de Lord lamenta el traspàs als 97 anys d’edat del Sr. Josep Canal i Roca, que fou president de l’Associació des del 2002 al 2010 i, després, president d’honor fins ara mateix. Trobarem a faltar la seva passió per la història i el patrimoni de la Vall de Lord, del que en fou un entusiasta divulgador.

HORARI DEL MUSEU PER LA SETMANA DE LA PURÍSSIMA

desembre 02, 2016  |  Post by: jaume  |  Associació Cultural Vall de Lord

Detallem els horaris ampliats del Museu per la propera setmana de la Puríssima, que aplega els dos dies festius de la Puríssima i la constitució:

EL MUSEU AMB LA MARATÓ: XERRADA COL·LOQUI “ELS PITEUS I EL DRAP PITEU”

desembre 01, 2016  |  Post by: jaume  |  Activitats, Associació Cultural Vall de Lord

Xerrada col·loqui sobre “Els Piteus i el drap piteu” a càrrec de Jaume Adam.

Els donatius recaptats es destinaran per la Marató de TV3.

Data: Diumenge 4 de desembre de 2016 a les 18h.

Lloc: Biblioteca Municipal de Sant Llorenç de Morunys

Organitza: Associació Cultural Vall de Lord

HORARI DEL MUSEU AMPLIAT PER LA “FIRA DELS OUS D’EUGA” I TOTS SANTS

octubre 27, 2016  |  Post by: jaume  |  Activitats, Associació Cultural Vall de Lord

En el proper cap de setmana que aplega la celebració de la 8a Fira dels Ous d’Euga i Tots Sants, el Museu ampliarà el període d’obertura del matí.

Us adjuntem els horaris ampliats:

ASSEMBLEA ANUAL ORDINARIA

agost 29, 2016  |  Post by: jaume  |  Associació Cultural Vall de Lord

L’Associació Cultural Vall de Lord celebrarà l’Assemblea Ordinària de Socis, el dissabte dia 10 de setembre a les 18:30h. al Museu-Centre d’Interpretació de la Vall de Lord. Esperem la vostra assistència.

Lloc: Museu – Centre d’Interpretació de la Vall de Lord (Claustre del Monestir)

Data i hora: Dissabte 10 de setembre a les 18:30 h.

Adjuntem l’ordre del dia de l’Assemblea

PROPERES ACTIVITATS DEL MUSEU-CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE LA VALL DE LORD

juliol 21, 2016  |  Post by: jaume  |  Activitats, Associació Cultural Vall de Lord, Exposicions, Fotografia, Publicacions

Us avancem en el mateix cartell adjunt les properes activitats del Museu, que tindran lloc al propi Museu – Centre d’Interpretació de la Vall de Lord:

Página 1 de 912345...Última »