L'Associació Cultural de Vall de Lord és una institució fundada al 1946 per un grup de vilatans de Sant Llorenç de Morunys interessats per la història, tradicions i patrimoni cultural i paisatgístic de Vall de Lord.

Un projecte en marxa

L’Associació Cultural Vall de Lord és una institució fundada al 1946 per un grup de vilatans de Sant Llorenç de Morunys interessats per la història, tradicions i patrimoni cultural i paisatgístic de la Vall de Lord.

L’any 2002 es constituí legalment en Associació sense ànim de lucre, d’acord amb la llei  7/1997, i des de llavors els estatuts resten registrats al Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya.

Des de els moments inicials, i en base a donacions o troballes dels propis associats, s’anà formant una col·lecció, hores d’ara representativa del patrimoni  cultural i etnogràfic de la Vall de Lord, la gestió de la qual, és un dels objectius principals de l’Associació.

A part de canalitzar i promoure el interès pels temes culturals vinculats al territori, l’Associació realitza periòdicament exposicions i altres actes, i ha editat diversos treballs  de temàtica històrica i cultural relatius a la Vall de Lord. També disposa d’una col·lecció de fotografies antigues, i d’un arxiu documental en constant creixement, l’objectiu dels quals és mantenir i revifar la memòria  d’aspectes passats del territori.

Per contactar amb l’Associació Cultural Vall de Lord i amb el projecte del Museu :

Carrer Estret, nº1 CP  25282  Sant Llorenç de Morunys info@associacioculturalvalldelord.com

Fes-te  soci !! Omple la butlleta d’inscripció i envia-la per correo postal o escanejada per e-mail.