Un projecte en marxa

L’Associació Cultural Vall de Lord és una institució fundada al 1946 per un grup de vilatans de Sant Llorenç de Morunys interessats per la història, tradicions i patrimoni cultural i paisatgístic de la Vall de Lord.

L’any 2002 es constituí legalment en Associació sense ànim de lucre, d’acord amb la llei  7/1997, i des de llavors els estatuts resten registrats al Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya.

Des de els moments inicials, i en base a donacions o troballes dels propis associats, s’anà formant una col·lecció, hores d’ara representativa del patrimoni  cultural i etnogràfic de la Vall de Lord, la gestió de la qual, és un dels objectius principals de l’Associació.

A part de canalitzar i promoure el interès pels temes culturals vinculats al territori, l’Associació realitza periòdicament exposicions i altres actes, i ha editat diversos treballs  de temàtica històrica i cultural relatius a la Vall de Lord. També disposa d’una col·lecció de fotografies antigues, i d’un arxiu documental en constant creixement, l’objectiu dels quals és mantenir i revifar la memòria  d’aspectes passats del territori.

Per contactar amb l’Associació Cultural Vall de Lord i amb el projecte del Museu :

Carrer Estret, nº1 CP  25282  Sant Llorenç de Morunys info@associacioculturalvalldelord.com

Fes-te  soci !! Omple la butlleta d’inscripció i envia-la per correo postal o escanejada per e-mail.