L’impuls de la recerca i la difusió del coneixement del territori

Aquest apartat vol servir per donar a conèixer treballs sobre temes culturals relacionats amb la Vall de Lord, els autors dels quals vulguin posar a disposició de l’Associació per ser publicats a la present pàgina.  Per a tal cosa, podeu contactar amb l’Associació.

–Galeries de Fotos: Tardor a la Vall de LordL’església romànica de Sant Llorenç de Morunys i el nou enllumenat

–Videos : Hi trobareu dos videos : “El correfoc de Sant Llorenç de Morunys” / “Construcció d’un teler manual al museu de la Vall de Lord”

–Escrits i articles : Podeu llegir els següents treballs:

1. Història de les 22 generacions de la família de Postils (Marta Xandri Postils-treball final de Batxillerat)
  2. Prat Formiu: Les pedres de l’oblit (Francesc Regàs Iglesias – escrit inèdit)
  3. La Bòfia de Sant Llorenç de Morunys (Celsona nº 693)
  4. El campanar de Sant Llorenç de Morunys (Celsona nº 700)
  5. Antics accidents de muntanya a la Vall de Lord (Celsona nº 714)
  6. El claustre de Sant Llorenç de Morunys (Celsona nº 730)
  7. El vot de 1854 a la Verge de Lord (Celsona nº 739)
  8. L’antiguitat de les esglésies de la Vall de Lord (Celsona nº 745)
  9. Llorenç Llobet Gràcia, un cineasta vilatà de renom internacional (Francesc Regàs Iglesias – Nit dels museus, 19 maig 2012)
  10. Respostes al qüestionari de Francisco de Zamora a la Baronia d’Encies (1790) (Ramon Segret i Sala, gener de 2017).