La Associación Cultural de Vall de Lord es una institucion fundada en el 1946 por un grupo de vecinos de Sant Llorenç de Morunys interesados en la historia, tradiciones i patrimonio cultural y paisagístico de Vall de Lord.

SEMANA SANTA:ACTIVIDADES DEL “MUSEU-CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE LA VALL DE LORD”

abr 07, 2017  |  Post by: jaume

One Comment to SEMANA SANTA:ACTIVIDADES DEL “MUSEU-CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE LA VALL DE LORD”

1. Daniel Latorre Sarlé
    %d 14UTC %B 14UTC %Y %H:%M 10Wed, 14 Mar 2018 10:01:20 +000020.

Bon dia, el meu nom és Dani Latorre. Des de fa uns anys gestiono de manera voluntaria la web artmedieval.net, destinada a posar de rellevància el patrimoni medieval del país. Des del desembre del 2016 he vingut en diverses ocasions el Solsonès per tal de visitar alguns dels seus temples romànics i fotografiar-los, per així poder-los incorporar a la web. Ara, aprofitant que dissabte 31 faré una visita guiada a la catedral de Solsona, m’estaré un parell de dies a la comarca. Buscant informació he vist que l’any passat vàreu organitzar unes visites guiades a les ermites de la Vall de Lord per Setmana Santa, però no he vist que aquest any ho tingueu previst. Volia saber si fareu per aquests dies de Setmana Santa alguna activitat similar que pugui ser del meu interès. Atentament

Dani Latorre

Dejar un comentario